Fruktjuice Kato Mango Nata de coco 320ml
En riktigt uppfriskande fruktjuice med smak av somrig mango, innehållande nata de coco, härliga små boba-liknande bitar gjorda på kokosvatten som ger både härlig konsistens och smak. 320ml.
23,99 kr
74,97 kr kg/l
I lager
Fruktjuice Kato Mango Nata de coco 320ml
En riktigt uppfriskande fruktjuice med smak av somrig mango, innehållande nata de coco, härliga små boba-liknande bitar gjorda på kokosvatten som ger både härlig konsistens och smak. 320ml.
| Weight: | 0,349 kg |
|---|---|
| Ursprung: | Thailand |
| Innehåll: | Fruktjuice. Ingredienser: Vatten | mangopuré | nata de coco | socker | surhetsreglerande medel (E330 | E331) | mango arom | salt | konserveringsmedel (E211) | färgämne (E101 | E110). |
| Näring: | Per 100g: Energi: 176kj / 42kcal | fett: 0.3g | varav mättade: 0g | kolhydrater: 10g | varav sockerarter: 8.6g | protein: 0g | salt: 0.22g. |
| Brand: | Kato |
| Kost: | Glutenfri, Mjölkfri, Vegansk, Vegetarisk |
| Tillagning: | Redo att drickas. |
| Förvaring: | Förvaras torrt och svalt. |

Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen på vår hemsida. Klicka på ”Okej, jag förstår” så godkänner du användandet av cookies.
Viktigt meddelande:
Genom att klicka på "Bekräfta ånger" förklarar du bindande att du frånträder följande avtal. Ångern kan inte återkallas efter bekräftelse.
| Ordernummer: | |
|---|---|
| Orderdatum: | |
| Ordersumma: | |
| Ångerfrist till: |
| Artikel | Antal | Pris |
|---|
När ångern bekräftas:
Ånger-ID:
Tidsstämpel:
Spara denna information som bevis på din ånger. Du får snart en bekräftelse via e-post.
Bearbetar …
Laddar…
Fel!
Mildred Evelyn Cederholm –
Super god med tydliga noter av just mango
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Isabelle Zachrisson –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Peter Dahlberg –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Synnöve Heggtveit –
Den var bra, men tråkigt att det är små flaskor
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Sandra Ziarmal –
Lite för söt men god.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Adam Wennberg –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Hanna Maria Cerny –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Hanna Maria Cerny –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Joanna Kowalska –
God men har lite för många bitar inuti, känns som att man får mycket mer bitar än själva dryck.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Camilla Nordlund –
Godaste jag druckit ❤️
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad