Japonism Skål Trana 500ml
Riktigt läcker skål från Japan i ett blått och vitt färgschema. Även dekorerad med en trana, vilket är ett klassiskt motiv i japansk konst och porslin. Rymmer 500ml. Skötselråd här!
Japonism Skål Trana 500ml
Riktigt läcker skål från Japan i ett blått och vitt färgschema. Även dekorerad med en trana, vilket är ett klassiskt motiv i japansk konst och porslin. Rymmer 500ml. Skötselråd här!
| Weight: | 0,268 kg |
|---|---|
| Ursprung: | Japan |
| Innehåll: | - |
| Näring: | - |
| Brand: | Japonism |
| Kost: | - |
| Tillagning: | - |
| Förvaring: | Tål diskmaskin och mikrovågsugn. |

Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen på vår hemsida. Klicka på ”Okej, jag förstår” så godkänner du användandet av cookies.
Viktigt meddelande:
Genom att klicka på "Bekräfta ånger" förklarar du bindande att du frånträder följande avtal. Ångern kan inte återkallas efter bekräftelse.
| Ordernummer: | |
|---|---|
| Orderdatum: | |
| Ordersumma: | |
| Ångerfrist till: |
| Artikel | Antal | Pris |
|---|
När ångern bekräftas:
Ånger-ID:
Tidsstämpel:
Spara denna information som bevis på din ånger. Du får snart en bekräftelse via e-post.
Bearbetar …
Laddar…
Fel!
Angela Winlund –
så fin julklapp
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Marielle Jonsson –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Eva Gunilla Thomsen –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Anna Valsberg –
Vackra skålar. Bra både att äta ur och att använda som serveringsskålar.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Sofia Kempe –
Jättevackra tallrikar. Mycket fint packat.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Linda Opland –
Passar jättebra till en vuxens portion mwd nudlar eller ris med tillbehör.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Fia kempe –
Jättefin skål! Hoppas det kommer in fler.
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad
Charlotta Bjälkeson –
Tyckte du att denna recension var hjälpsam?
För att rösta på en recension så behöver du vara inloggad